søndag den 24. januar 2010

DR. DAVID K. LEE - MIN HELT

Den 5. juni fandt jeg via Google også frem til Dr. David K. Lee, som har klinik i Arizona, Phoenix, USA. Han arbejder med en teknik, som han selv har udviklet, hvor han laver forlængelse af metatars-knoglen med brug af knogle fra patientens egen hæl. Jeg fandt hans hjemmeside med før- og efterbilleder af tidligere opererede patienter. Foruden det kunne jeg kun finde absolut rosende ord om ham, så jeg var sikker på, at jeg ville være i de bedste hænder hos ham. Der var mange overvejelser pga. den store afstand, men jeg følte mig 100% tryg ved at overlade det til ham. Derfor måtte jeg i gang med en hel masse forberedelser.

Jeg sendte straks en mail til Dr. Lee, hvor jeg gav udtryk for min store glæde over, at jeg havde fundet frem til ham - samtidig vedhæftede jeg et billede af min fod og stillede ham et par spørgsmål ang. min eventuelle operation ved ham. Jeg fik meget hurtig svar tilbage, at han var glad for, at hans hjemmeside gav mig håb - og at han var sikker på, at min fod ville kunne korrigeres med et rigtig godt resultat! :-) Hvor blev jeg glad!

Vedhæftet sendte Dr. Lee mig en informationspakke med oplysninger om alt, man skulle arrangere inden rejsen til Arizona. De har mange out-of-state patienter og har også tidligere opereret andre europæere, så de har simpelthen samlet alle informationer med checkliste osv. Det virkede så professionelt, og jeg begyndte at glæde mig usigeligt til min store rejse.

Jeg kunne mærke, hvordan der skete en forandring inde i mig. Nu hvor jeg vidste, at jeg skulle opereres og ville få en normal fod, gjorde det mig ikke så meget at vise foden frem og fortælle om det. Det var en kæmpe lettelse at vide, at jeg snart ville være fri for at gemme mig væk - som jeg har gjort i så mange år efterhånden. Det kunne nu kun gå for langsomt med at få arrangeret en dato for operation :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar