onsdag den 23. december 2009

ER DET VIRKELIG RIGTIGT?

Fredag 5. juni 2009 - den dag husker jeg meget tydeligt. Jeg sad for gud ved hvilken gang og søgte på nettet for at finde noget om forlængelse af knogle i foden, en kort tå, anything... og lige denne dag lykkedes det mig at finde svar!
Jeg fandt ud af, at jeg slet ikke var alene i verden med denne sært udseende tå - og at det ovenikøbet havde et navn - brachymetatarsia! Jeg tvivler på, at der er et dansk tilsvarende ord.

Et par tårer trillede ned over mine kinder, da jeg fandt flere og flere sider med billeder af fødder før og efter operation for brachymetatarsia, og jeg blev med ét fyldt af et håb om en hverdag, hvor jeg ikke længere skulle bruge kræfter på at skjule og være ked af min venstre fods udseende.

2 kommentarer:

  1. Hej Pia
    Jeg synes det er dejligt, at dit initiativ med, at starte denne blog nu har resulteret i en henvendelse fra en person, der står i den samme situation som dig før din operation. Det var jo din hensigt med bloggen, at andre skulle kunne finde den information, som du manglede angående brachymetatarsia og muligheden for operation. Og på den måde hjælpe dem med, at komme videre i deres "nye" liv. Ikke mere, at skulle gå og gemme sine fødder. Jeg ved, hvor meget din operation har betydet for dig, og jeg håber, at andre i samme situation, kan drage nytte af dine erfaringer.
    KH. din FAR

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde far ❤ Det havde ikke været muligt uden dig.

      Slet